Lekmer logo

*Hintatakuu

*Hintatakuu on voimassa 7 päivää ostotapahtuman jälkeen. Jos löydät saman tuotteen edullisemmalla hinnalla toisesta saman alan suomalaisesta verkkokaupasta, saat tuotteen samalla hinnalla meiltä.


-Tuotteella kuuluu olla sama merkki, tyyppi, väri, vuosimalli sekä artikkelinumero ja sillä tulee olla samat määrittelyt.

-Tuotteen tulee olla uusi, käyttämätön ja alkuperäispakkauksessa

-Tuotteen tulee löytyä varastosta tilaushetkellä ja sitä ei saa toimittaa kolmannen osapuolen varastosta.

-Tuotteella tulee olla takuu ja reklamaatio-oikeus. Hintatakuu ei ole voimassa, jos tuote myydään konkurssi/tyhjennysmyynnissä.

-Tuotteen hinta tulee olla voimassa vähintään 24 h ja se ei saa olla alennuksessa alennuskoodilla tai arvosetelillä.

-Tuotteen ostamista varten ei saa olla vaatimusta rekisteröinnistä tai muista toimenpiteistä.

-Myyjän täytyy pystyä toimittamaan tuote välittömästi kun Lekmer tarkistaa asian.

-Myyjän tulee olla Suomessa rekisteröity firma, jolla on suomalainen puhelinnumero.

-Tuotteen myyjän täytyy olla rekisteröity jälleenmyyjä

-Hintatakuu on voimassa vain silloin, kun hintaa vertaillaan Lekmerin kilpailjoiden kotisivuilla, ei silloin, jos hinta mahdollisesti muuttuu Lekmerin omalla kotisivulla.

-Lekmer maksaa erotuksen sillä ehdolla, että ilmoittamasi tiedot ovat oikeat ja täydelliset. Hallinnollisista syistä emme maksa takaisin summia, jotka alittavat 5 €.


Poikkeus:

-Hintatakuu ei koska LEGO-tuotteita.

-Hintatakuu koskee vain tuotteita, jotka löytyvät Lekmerin varastosta. Tuotteet, jotka toimitetaan kolmannen osapuolen varastosta eivät sisälly hintatakuuseen.


Tee näin:

-Ota yhteyttä asiakaspalveluun osoitteessa customerservice-fi@lekmer.fi

-Liitä mukaan Lekmerin tilausnumerosi sekä suoralinkki tuotesivulle/mainokseen koskien tuotetta, jonka löysit edullisemmalla hinnalla. Laske hintaerotus ilman mahdollisia laskutus-sekä toimituskuluja.

-Ilmoita jälleenmyyjän yhteystiedot

-Jos olet maksanut Lekmer-tilauksesi etukäteen verkkopankin kautta (Maksuturva), ilmoita IBAN-muotoinen tilinumerosi, tilausnumerosi, nimi-ja osoitetietosi sekä puhelinnumerosi. Jos emme saa kaikkia tarvitsemiamme tietoja, emme voi suorittaa rahapalautusta. Jos tilauksen maksutapa oli Qliro-lasku tai korttimaksu (Visa/Mastercard), teemme tarvittavat muutokset tilauksellesi jälkikäteen emmekä tarvitse tilinumeroasi tässä tapauksessa.